"HEJ JAG HETER PAOW OCH ÄR 16ÅR"

"Hej jag heter Paow och är 16 år"

FÖRSTÅR MIG INTE PÅ HENNE!

jag skrev ett inlägg för längesedan om att jag tyckte hon var mognare än Dessie och Kissie.
Men jag tar tillbaka det där fan haha. Paow är så omogen och hennes PR-trick är så dåliga!
Tror tjejen på fullt allvar att hon kan säga eller göra det hon vill och sedan skylla på sin ålder?
hon har inga vänner kvar nästan, hon har förlorat alla som en gång i tiden varit nära till henne. yosefh, dessie(?) amir (dom är inte vänner dom brukar bara umgås, för att göra kissie avundsjuk tror jag;) ) Steffi etc etc.
Orkar inte räkna upp alla. Helt seriöst tycker jag synd om tjejen. eftersom hon inte kan hålla kvar sina vänner borde hon gå i skolan, ta hand om plugget och skaffa sig en framtid. För helt ärligt så kommer den bruden inte långt.
Och så har hon börjat snacka skit om invandrare? Tjejen som hänger i stan så ofta där många invandrare brukar vara. Tycker synd om henne haha. När hon var Fjortis var hon mognare än nu när hon växt från den stilen?

Det är vad jag tycker om Paulina. Typ?



HEJ JAG ÄR 16 ÅR.



/pusspuss:love:

Kommentarer
Postat av: elma

fet blogg ;)

2010-03-05 @ 12:13:25
URL: http://elmagramovicc.blogg.se/
Postat av: DJUSTD

Hej! Önskar dig en trevlig kväll och god natt! Kram!

2010-03-15 @ 22:24:25
URL: http://djustd.blogg.se/
Postat av: simone

Tycker inte att någon av dem har kvar något vett, det har runnit ned i avsloppet med sminkbortagaren.

2010-03-30 @ 11:08:19
URL: http://fattybom.se
Postat av: Anonym

tung blogg, börja skriv igen!

2010-07-19 @ 19:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0